Bez loga

Série: Zip
Pevná s přebalem matná
EAN:9788072036714
Značka: Dokořán

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
548 Kč
449 Kč
548 Kč
449 Kč
Anotace
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.
Informace o sortimentu
Název v originále No Logo
Druh sortimentu Kniha
Autor Naomi Kleinová
Značka Dokořán
V prodeji od 03.05.2005
Rok vydání 2005
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 23.6 x 3.4 cm
Hmotnost 0.95 kg
Vazba Pevná s přebalem matná
Počet stran 510
Edice Zip
Poslední dotisk 10/2012
ISBN 80-7363-010-9
EAN 9788072036714
Interní kód 0053740
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy