Zmyslový marketing

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
310 Kč
254 Kč
310 Kč
254 Kč
Anotace
Cieľom predloženej vysokoškolskej učebnice je vytvoriť koncepčný základ pre chápanie zmyslového marketingu, jeho špecifikácie a aplikačné možnosti. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku zmyslového marketingu.

Učebnica sa opiera o najnovšie poznatky v predmetnej problematike, prináša najnovšie teoretické poznatky domácich i zahraničných autorov. Zároveň uvádza množstvo reálnych príkladov z praxe pre lepšie pochopenie problematiky, ako aj preukázania teoretických poznatkov v praxi.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marián Čvirik, Eva Hanuláková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 126
ISBN 978-80-225-4888-5
EAN 9788022548885
Interní kód 0382474
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy